Business Connect
Slim documenten opslaan, beheren en delen
Verwerk zowel foto’s, digitale documenten en papieren documenten snel en efficiënt met Qdoc Business Connect. Een (gescand) document koppel je direct aan een dossier in je boekhoudpakket, CRM of ERP-pakket. Automatiseer je zakelijke documentstromen en laat medewerkers een stuk efficiënter werken. Met Business Connect verwerk je documenten AVG-proof.
Business Connect
Slim documenten opslaan, beheren en delen
Verwerk zowel foto’s, digitale documenten en papieren documenten snel en efficiënt met Qdoc Business Connect. Een (gescand) document koppel je direct aan een dossier in je boekhoudpakket, CRM of ERP-pakket. Automatiseer je zakelijke documentstromen en laat medewerkers een stuk efficiënter werken.
Documenten uniform opslaan, beheren en delen
Met Business Connect van Qdoc krijg je grip op de documentstroom binnen je organisatie. Verwerk papieren en digitale documenten op een efficiënte manier en koppelt deze aan een bijvoorbeeld een dossier of klantenkaart. Business Connect werkt samen met verschillende CRM/ERP-pakketten en heeft een naadloze integratie met Microsoft 365. Bovendien voorkom je door het gebruik van Follow Me Printing dat gevoelige documenten in handen van onbevoegden komen.
Business Connect is toepasbaar in alle branches en kan op verschillende manieren worden ingezet.
Business Connect voor het MKB
Bespaar kosten door collega’s efficiënter en AVG-proof te laten werken.