Dijan Janssen

Dijan’s dag is altijd dynamisch. Als servicemanager leidt hij het serviceteam waarbij de klant altijd centraal staat. De groei van Qdoc en de informele, laagdrempelige sfeer met fijne collega’s zorgen ervoor dat hij elke dag met enthousiasme naar zijn werk gaat.

Waarom heb jij voor Qdoc gekozen?

“Qdoc kwam op mijn pad in de zoektocht naar een service engineer functie. Het eerste gesprek was direct een match, zowel vanuit mijn kant als die van Qdoc. Sinds 11 augustus 2014 maak ik deel uit van het team.”

We hebben een jong team en er is altijd tijd voor gezelligheid en lol. Moeten er orders uit, dan geeft iedereen 100% gas om ervoor te zorgen dat dit lukt.

Wat vind jij leuk aan je werk?

“Geen dag is hier hetzelfde. Dagelijks kom ik in aanraking met nieuwe ontwikkelingen op het gebied van print en scan. Door mijn interesse en ervaringen als engineer weet ik waar de engineers over praten en kan ik daarop aansturen. In mijn rol als servicemanager coördineer ik niet alleen het team, maar zorg ik er ook voor dat de klant altijd centraal staat. Het mooiste moment is wanneer klanten ons bedanken omdat ze dankzij ons ervaren serviceteam hun documenten voor de deadline konden printen.

Sinds mijn start als service engineer in 2014 ben ik doorgegroeid tot servicemanager. En ook Qdoc heb ik zien groeien. Dat maakt mij alleen maar enthousiaster en zorgt ervoor dat ik iedere dag met veel plezier naar mijn werk ga.”

Hoe ervaar jij de sfeer binnen Qdoc?

“Er is hier een laagdrempelige cultuur en geen strikte hiërarchie. Er werken fijne collega’s op alle vestigingen en afdelingen. We hebben een jong team en er is altijd tijd voor gezelligheid en lol. De deur staat altijd open voor een bakkie en een praatje. Moeten er orders uit, dan geeft iedereen 100% gas om ervoor te zorgen dat dit lukt. Ik zal nooit vergeten dat we een grote order hadden en dat de directie mee aan het helpen was om machines te tillen en te configureren onder het motto: we doen het met z’n allen.”

Dijan Janssen

“Je krijgt bij Qdoc alle ruimte om je eigen potentieel te ontdekken”

Rachel Mordecai

Accountmanager Print

“In het jaar dat ik hier werk, heb ik meer geleerd dan de 3 jaar bij mijn vorige werkgever.”

Dennis Bogers

IT-consultant

“Je vindt bij ons een laagdrempelige cultuur en geen strikte hiërarchie. Wees gewoon jezelf.”

Nick Verhoeff

System Engineer

“Er heerst een goede teamspirit: open en eerlijk. We werken hard, maar zijn altijd in voor een lolletje.”

Luuk van Dijk

Accountmanager Print

“De proactieve klantbenadering van Qdoc past goed bij mij”

Tom Croes

Accountmanager Print