Met WhatsApp Business-integratie van 3CX maak je het jouw klanten nog makkelijker om contact met jou op te nemen. Als ondernemer is het zeker de moeite waard om 3CX WhatsApp Business als klantenservice tool te overwegen. Ontdek de functies en voordelen.

3cx-whatsapp-business2-800x300

3CX Whatsapp Business voor ondernemers

Snelle efficiënte communicatie

Met Whatsapp kunnen klanten snel een bericht sturen en verwachten een snelle reactie. Dit is handig als het gaat om vragen die snel beantwoordt moeten worden, zoals bijvoorbeeld het checken van de voorraad of de openingstijden. WhatsApp biedt de mogelijkheid om bijlagen, zoals foto’s en video’s te versturen. Dit kan handig zijn als het gaat om bijvoorbeeld een kapot product dat gerepareerd moet worden. Zo zie jij meteen ziet wat er aan de hand is. Dat Whatsapp een veelgebruikte app is, maakt het voor klanten laagdrempelig om contact op te nemen.

3CX WhatsApp Business VS WhatsApp Business

1 centraal systeem voor klantcontact

Het kan lastig zijn om je klanten meerdere communicatiekanalen aan te bieden. Maar met 3CX hoef je je daar geen zorgen over te maken. 3CX maakt het mogelijk om niet alleen WhatsApp, maar ook Facebook Messenger, Livechat, email, voice & sms toe te voegen aan een gedeelde team-inbox. Zo werk je gemakkelijk en efficiënt samen met jouw team om de vragen van je klanten af te handelen. Een WhatsApp Business-profiel is een fantastische toevoeging aan de communicatiekanalen van jouw organisatie. Of je nu een klein bedrijf hebt met slechts enkele medewerkers die berichten beantwoorden, of een grote onderneming met honderden medewerkers, de WhatsApp 3CX API-integratie is onmisbaar.

Hulp nodig bij de 3CX WhatsApp integratie?

Neem contact met ons op. We helpen je graag op weg.

Meer artikelen